Prijedlog aktivnosti za svibanj
Draga djeco i roditelji,
kroz mjesec svibanj bavimo se s nekoliko tema.
Vokabular koji djeca uče kroz igru, aktivnosti, priče i pjesmice:
WILD ANIMALS
- wild animals vocabulary: giraffe, lion, monkey, elephant, tiger, zebra;
- prepoznavanje i imenovanje slikovnih kartica sa ponuđenom terminologijom,
- proširivanje dječjeg vokabulara pridjevima : big, small i sl.,
- razumijevanje pitanja i odgovora npr. „What is this? - Its a lion.
BUGS

- bugs vocabulary: ant, ladybug, butterfly, bee, spider
- prepoznavanje i imenovanje načina kretanja životinja: run, swim, fly, climb;
- prepoznavanje i imenovanje dijelova tijela životinja: trunk, neck, mouth, wings, tail
TRAFFIC
-Traffic vocabulary: bus, airplane, bicycle, train, car, ship
BUSY PEOPLE
- busy people vocabulary: cook, fireman, doctor,mhairdresser, teacher, policeman
7
PJESMICE I PRIČE
Predlažemo potražiti pjesmice dostupne na internet stranicama i Youtube-u, upisivajući ključne pojmove teme koju obrađujemo kako bi djeca lakše usvojila vokabular na zabavan način (npr.ako učimo o Wild animals upisati ćemo Wild animals songs for preschool, biti će nam ponuđeno više pjesmica, ovisno o dobi djeteta biramo za mlađe dijete kraće a za starije dulje pjesmice). Na isti način odabiremo i priče ali umjesto „songs“ upisujemo „stories“.
IGRE
Kod kuće možemo igrati:
1. MEMORY GAME – vrlo jednostavna igra za izraditi kod kuće, dijete može nacrtati ponuđene termine za učenje ili pronaći sličice u novinama i časopisima koje lijepi na kartončiće kako bi izradili svoju igru pamćenja u kojoj je cilj pronaći jednake parove koje imenujemo na hrvatskom i engleskom jeziku. koju vole igrati. Na taj način vježbamo finu motoriku koristimo likovnost, spoznaju, usmjeravamo pažnju, koordiniramo pokret...
2. WHAT´S MISSING GAME? – možemo iskoristiti već izrađene sličice od prethodne igre, slažemo ih na pod, dijete mora pogledati i upamtiti što je sve ispred njega, ovisno o dobi određejemo broj sličica koje dijete može zapamtiti. Na znak sakrivamo jednu sličicu, dijete mora pritom zatvoriti oči, otvara ih kada je sličica sakrivena. Zadatak je da pokuša pogoditi koja sličica nedostaje. Naglasak je da riječi izgovara na engleskom jeziku.
3. YES/NO GAME – za igru su nam potrebna dva papira, na jedan napišemo Yes, na drugi No, sličice koje smo prethodno izradili. Igramo na način da dijete stoji nasuprot nas, pokazujemo sličicu i govorimo pojam na engleskom, dijete sluša i mora prepoznati da li je izgovoreno ispravno ili ne. Ako je odgovor potvrdan dijete staje na papir na kojem piše Yes i obrnuto. Za svaki točan odgovor skupljaju se bodovi, pobjednik je onaj koji najviše puta točno odgovori.
LIKOVNE AKTIVNOSTI
Kroz navedene igre već smo uključili neke likovne aktivnosti, također možemo izraditi domaći plastelin – recepti su dostupni na internetu – od kojeg možemo izrađivati stvari, predmete ili životinje o kojima učimo. Koristeći crtaćke i slikarske tehnike, možemo ponuditi olovke, drvene bojice, flomastere, tempere, vodene boje... Također možemo pronaći na internetu radne listove i bojanke upisujući pojmove tema o kojima učimo npr. Wild animals worksheet ili Wildanimals colouring printables.
U ponudi su ideje koje su dostupne svima s obzirom na ograničenost objavljivanja literature koju koristimo inače u radu.
Nadamo se da smo uspjeli prenjeti maleni dijelić ideja za provedbu aktivnosti kod kuće, da nam vrijeme u izolaciji što prije prođe.
Have fun :)
Your teachers Andrea i Željka!!
Ispiši stranicu