MODUL JEZIK
Slušanje priče : „PLESNA HALJINA ŽUTOG MASLAČKA“
CILJ: razvoj koncentracije, pamćenja i bogaćenje rječnika
Plesna haljina žutog maslačka – audio bajka
MODUL MATEMATIKE
PRIBOR: kartice s brojkama od 0-9, košarica s 8 vrpci ili gumica , drveni štapići ili čačkalice (45 kom.)
OPIS AKTIVNOSTI : Posložite kartice s brojkama po redu s lijeva na desno, dijete prolazi preko svake brojke prstom i imenuje ju. Ispod svake kartice pridružuje određenu količinu štapića.
CILJ AKTIVNOSTI : Povezivanje broja i brojke, razvijanje matematičkog uma, stjecanje iskustva da se količina sastoji od više pripadajućih dijelova, razvijanje pojma skupa, vježbanje brojanja i brojevnog skupa.
MODUL LIKOVNOST
TEMA : „MASLAČAK“
OPIS AKTIVNOSTI : Uz predložak fotografije maslačka , dijete izrađuje maslačak od kolaž papira.
CILJ AKTIVNOSTI : Poticanje dječje kreativnosti te ovladavanje različitim likovnim tehnikama
MODUL OSJETILNOST
PRIBOR : Tri geometrijska lika – kvadrat, krug i trokut, veliki papir na kojem su iscrtani obrisi tih geometrijskih likova
OPIS AKTIVNOSTI : Od kartona ili nekog drugog tvrđeg papira izrezati kvadrat, krug i trokut , njihove obrise iscrtati na drugom većem papiru. Likove staviti u slobodan prostor ispod ili iznad izrađenog okvira. Uzeti prvi lik s lijeva , te srednjakom i kažiprstom dominantne ruke opipati rubova lika i staviti na
odgovarajuće mjesto na velikom papiru , te imenovati likove kod stavljanja na pripadajuće mjesto.
MODUL KOZMIČKI ODGOJ
TEMA : „SADNJA GRAHA „
PRIBOR : Zrno graha, plastična čaša, zemlja
OPIS AKTIVNOSTI : U plastičnu čašu staviti zemlje i zrno graha. Čašu staviti u svijetli dio prostorije najbolje bi bilo staviti na prozor.
CILJ AKTIVNOSTI : Svakodnevno zalijevanje i promatranje prirodnog procesa klijanja graha.
MODUL PRAKTIČNI ŽIVOT
TEMA: „BRINEMO O ZASAĐENOM CVIJEĆU NA NAŠEM BALKONU „
CILJ AKTIVNOSTI : Razvijati svijest o biljkama kao živim bićima koja za svoj rast trebaju našu pomoć.
MODUL SOCIJALIZACIJE
TEMA: „IGRA EMOCIJA“
PRIBOR: Kartice s izrazima lica-emocijama, ogledalo.
OPIS AKTIVNOSTI : Dijete stane ispred ogledala i na odabranu karticu oponaša emociju svojim izrazom lica koju je izabralo.
CILJ AKTIVNOSTI : Prepoznavanje i imenovanje emocija,