MOTORIČKA OŠTEĆENJA - odgojna skupina "Patkice"

U mjesecu prosincu djeca iz mješovite Montessori skupine „Patkice“ bavila su se temom „Motorička oštećenja“ u sklopu akcijskog istraživanja „Unapređivanje kvalitete inkluzije kroz razvoj vršnjačke tolerancije i empatije“. Motorički poremećaji podrazumijevaju brojna stanja kojima je zajedničko postojanje nekoga nedostatka, oštećenja ili deformacije lokomotornoga aparata, centralnoga ili perifernoga nervnog sustava (Zrilić, 2013:107). Cilj provedenih aktivnosti bio je približiti djeci da postoje drugačiji ljudi i da su jednako vrijedni, a unastavku pročitajte o kavim aktivnostima je riječ.

Čitali smo priče „Prijatelj u invalidskim kolicima“ Zvonimira Baloga i „Medo u kolicima“ Mirjane Krizmanić. Djeca su razgovarala o pročitanom i stavila svoj doživljaj na papir.

 
     
     
      
U likovnom centru djeca su pokušala crtati bez ruku, primjerice nogom ili ustima. Svi su se izražavali kako im je to teško tako crtati, no trudili su se i nisu odustajali. Kasnije u razgovoru djeca su govorila o svojim iskustvima s ljudima bez ruke koje su vidjeli u svom privatnom životu.
          


    

Izjave djece nakon aktivnosti:

„Nisam se baš dobro osjećao jer mi je olovka stalno ispadala.“ L.P.
„Ja sam bio ljut jer mi je stalno ispadalo.“ I.Z.
„Kad sam crtala nogom osjećala sam se sretno jer sam baš htjela crtati drugačije.“ T.P.
„Ja sam nacrtala kruh i baš je bilo zabavno.“ M.R.
„Ja sam bila tužna jer mi je olovka stalno ispadala.“ N.P.

Pripremile: Odgojiteljice Iva Račić i Ivana Mihaljević
 

Ispiši stranicu